Doordat iedereen altijd tijd tekort komt kampt ieder bedrijf zo nu en dan met een gebrek aan structuur. Dit kan een negatieve invloed hebben op de efficiëntie en de continuïteit van het werk. Ook kan het de onderlinge verhoudingen tussen collega’s zodanig schaden dat ziekteverzuim het gevolg is.

Met het systeem wat ik kan aanreiken is het eenvoudig om de planning strak, de mail op orde en de kantoor-omgeving fysiek en digitaal opgeruimd te houden. Een positieve bijkomstigheid is dat er op de werkvloer minder stress zal zijn met als gevolg een verhoogde  productiviteit en klantgerichtheid.

Belangrijk in mijn werkwijze is dat de wijze van opruimen of indeling in mappenstructuren door u gekozen wordt. Het blijft uw werkplek. Ik  begeleid en geef waar nodig handige suggesties. Samen bereiken we het punt waarop er weer overzicht en structuur is.

Bent u ZZP-er en werkt u thuis, ook dan kan hulp bij structureren goed van pas komen bijvoorbeeld om zakelijk en privé goed te scheiden.